Ograny i kompetencje
Ilość odsłon: 1727
|
|
|
Zakres obowiązków: e) STRUKTURA WŁASNOŚCIOWA
Majątek Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach jest własnością Powiatu Łódzkiego Wschodniego.
Formą prawną władania nieruchomością przez jednostkę organizacyjną jest trwały zarząd (Decyzja w sprawie ustanowienia trwałego zarządu z dnia 03.12.2001 r.).
f) MAJĄTEK, KTÓRYM DYSPONUJE DPS:
Środki trwałe:
stan na dzień 01.01.2003
Środki trwałe
brutto
netto
Budynki i lokale
1.267.895,60
351.790,01
Obiekty inżynierii lądowej i wodnej
514.157,02
130.155,77
Kotły i maszyny energetyczne energetyczne
9.973,98
5.178.83
Maszyny i urządzenia
i aparaty ogólnego zastosowania
35.324,71
832,58
Specjalistyczne maszyny, urządzenia i aparaty
67.784,50
29.183,45
Urządzenia techniczne
39.131,83
11.540,10
Środki transportu
150.430,38
12.566,00
Narzędzia, przyrządy, ruchomości i wyposażenie
18.956,06
umorzenie w 100%
OGÓŁEM:
2.103.654,08
541.246,74
Dom Pomocy Społecznej zajmuje teren - 6,95 ha.
g) SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW, SKARG I WNIOSKÓW ORAZ ZASADY PODPISYWANIA PISM I DECYZJI
Sprawy mieszkanek, które naruszają przepisy Regulaminu Organizacyjnego są indywidualnie rozpatrywane przez dyrektora.
W sytuacjach rażących a w szczególności: nadużywania alkoholu,
kradzieży, naruszania zasad współżycia społecznego, dyrektor
po zasięgnięciu opinii Rady Mieszkanek lub pracownika
pierwszego kontaktu, może przenieść mieszkankę do innego pokoju
lub wnioskować do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie o przeniesienie do innego Domu. Szczegółowe prawa i obowiązki
mieszkanek określa Regulamin Organizacyjny DPS Lisowice.
Skargi i wnioski mieszkanek lub ich rodzin dotyczące niewłaściwej
działalności Domu należy składać do dyrektora w trybie określonym w Regulaminie Organizacyjnym.
Dyrektor przyjmuje skargi i wnioski w każdy wtorek od godz. 13°° -15°°
a w sytuacjach niecierpiących zwłoki, codziennie w godzinach pracy administracji tj. od godz. 7.30 - 15.30.
Jeżeli sposób załatwiania skargi budzi wątpliwości można zwrócić się do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
Podpisywanie pism i decyzji odbywa się wg następujących ustaleń:
• Każdy pracownik parafuje opracowane przez siebie pisma, informacje, sprawozdania i inne dokumenty.
• Wszelkie dokumenty powodujące zobowiązania finansowe Domu
wymagają uzgodnienia potwierdzonego podpisem głównego
księgowego.
• Korespondencję Domu podpisuje dyrektor a w czasie jego nieobecności
osoba go zastępująca lub upoważniony pracownik.
• Dokumenty związane ze sprawami zastrzeżonymi do wyłącznej
kompetencji dyrektora Domu mogą być podpisywane w zastępstwie
przez inną osobę na podstawie indywidualnego upoważnienia.
|
|
|