artykuł nr 1

Ogłasza przetarg pisemny ofertowy na wykładanie płytek gresowych na schodach i w korytarzu w budynku administracyjno - mieszkalnym Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach.

OGŁOSZENIE

 
Dom Pomocy Społecznej w Lisowicach
Lisowice 13
 
95-040 Koluszki
 
ogłasza przetarg pisemny ofertowy na wykładanie płytek gresowych na schodach i w korytarzu  w budynku administracyjno - mieszkalnym Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach.
 
 
Forma przetargu – pisemny ofertowy
Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%  
 
Termin składania ofert upływa 14.05.2010 r. o godz. 1000
Miejsce składania ofert – sekretariat DPS w Lisowicach,
95- 040 Koluszki, Lisowice13,
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.05.2010 r. o godzinie 1030 w siedzibie DPS
 – sekretariat.
 
Uczestnikami przetargu mogą być podmioty uprawnione do występowania
w obrocie prawnym.
 
  Regulamin przetargu do odbioru w siedzibie DPS w Lisowicach oraz na stronie internetowej www.dps-lisowice.4bip.pl . Szczegółowe informacje, przedmiar robót, druki ofert i projekt umowy do odbioru w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach (w sekretariacie).  
tel. (44) 714 18 76
DPS w Lisowicach zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odstąpienia od przetargu bez podania przyczyn.
 
 
Lisowice, dn. 05.05.2010r.
REGULAMIN
w sprawie: przeprowadzenia przetargu pisemnego ofertowego na wykładanie płytek gresowych na schodach i w korytarzu w budynku administracyjno - mieszkalnym    Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach.
 
 
Przedmiotem przetargu jest wykładanie płytek gresowych na schodach i w korytarzuw budynku administracyjno – mieszkalnym Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach, Lisowice 13,   95-040 Koluszki zgodnie z przedmiarem robót.
§ 1.
Uczestnikami przetargu mogą być podmioty uprawnione do występowania w obrocie prawnym.
§ 2.
Wykonawca zainteresowany postępowaniem przedkłada ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Remont schodów" (wykonaną na podstawie przedmiaru i formularza ofertowego.)
§ 3.
Zamawiający zapewnia część materiałów wyszczególnionych w przedmiarze robót.
Pozostałe materiały i sprzęt do wykonania przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca.
§ 4.
Wymagany okres gwarancji – minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót.
§ 5.
Złożenie 1 oferty wystarcza do przeprowadzenia postępowania przetargowego.
§ 6.
Wykonawca, który wygra przetarg ma obowiązek zawrzeć umowę w ciągu 2 dni od dnia powiadomienia o wygraniu przetargu oraz dostarczyć oryginał lub kopię potwierdzoną "za zgodność z oryginałem" wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub innego dokumentu potwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym.
§ 7.
Z przebiegu przetargu sporządza się protokół, który powinien zawierać:
oznakowanie miejsca i czasu przetargu,
1.   imiona i nazwiska członków Komisji Przetargowej,
2.   zestawienie ofert,
3.   wysokość oferowanych cen,
4.   dane wyłonionego wykonawcy wraz z uzasadnieniem wyboru.
 
  Zatwierdzam:
  Ryszard Hejchman
    Dyrektor DPS w Lisowicach
 
 
  Projekt
 
 
 
 UMOWA - ZLECENIA
 
zawarta w dniu………………... w Lisowicach, pomiędzy :
 
Domem Pomocy Społecznej w Lisowicach, 95-040 Koluszki, Lisowice 13,
zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez :
 
  1. Ryszarda Hejchmana – Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach
a
…………………………………………………………………………………………………………..NIP ………………………………., REGON ………………………………………………
zwanym dalej „Wykonawcą”, reprezentowanym przez :
………………………………………………………………………………………………………………….Do przedmiotowego zamówienia nie ma zastosowania ustawa - Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8).
Na podstawie protokołu z przetargu ofertowego z dnia …………….. przeprowadzonego zgodnie z Zarządzeniem Nr 14/2007 dyrektora DPS Lisowice w sprawie realizacji wydatków o wartości nie przekraczającej równowartości 14.000,00 EURO, zostaje zawarta umowa o następującej treści :
§ 1
 
  1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace remontowe polegające na: wyłożeniu płytek gresowych na schodach i w korytarzu w budynku administracyjno – mieszkalnym  Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy przewidzianych do wykonania robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej umowy.
3. W czasie realizacji umowy Zamawiający ma prawo poprzez upoważnione osoby wizytować teren robót. Ewentualne wnioski Wykonawca uwzględni, jeżeli nie będą one sprzeczne z zawartą umową, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających polskim normom, a także posiadających atesty i aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania.
 
§ 2
 
  1. Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy strony ustalają na dzień …………..2010r.
  2. Termin zakończenia przedmiotu umowy strony ustalają na dzień 30.06.2010 r.
 
§ 3
 
  1. Zamawiający powołuje na inspektora nadzoru …………………………………………
  2. Inspektor nadzoru jest uprawniony do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością robót.
  3. Przedstawicielem Wykonawcy w odniesieniu do robót objętych niniejszą umową jest ………………………………………………………………………………………………….
 
 
 
 
 
 
 
 
 
§ 4
 
  1. Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości …………. PLN brutto (słownie …………………………………………………………………………………………. brutto) wartość netto ……………. ; stawka VAT ………..%;
 kwota VAT ……….. zł.  
  1. Niniejszym Wykonawca oświadcza , iż cena określona w pkt. 1 jest ostateczna a jej wyliczenie oparł na profesjonalnej wiedzy, po zapoznaniu się ze wszystkimi okolicznościami mającymi wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i dokonał wizji lokalnej remontowanych pomieszczeń.
  2. Faktura (rachunek) powinny być wystawione na:
 
Dom Pomocy Społecznej w Lisowicach, 95-040 Koluszki, Lisowice 13,   NIP 773-10-67-376.
§ 5
 
  1. Należność dla Wykonawcy będzie zrealizowana na podstawie faktury końcowej po dokonaniu odbioru końcowego i sporządzeniu protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Inspektora Nadzoru i komisję powołaną do odbioru robót.
  2. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności w terminie 30 dni od daty otrzymania poprawnie sporządzonej faktury (rachunku) wystawionej przez Wykonawcę wraz z kompletem dokumentów odbiorowych.
  3. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego    Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach.
  4. Płatne przelewem na konto Wykonawcy
 
§ 6
 
Zamawiający nie jest płatnikiem podatku VAT i upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu Zamawiającego.
 
  § 7
 
  1. Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania są kary umowne.
  2. Kary te będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach :
1)   Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne :
Za odstąpienie od umowy wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w wysokości 5% wynagrodzenia umownego określonego w § 4 niniejszej umowy.
Za zwłokę w terminie realizacji przedmiotu umowy – w wysokości 0,1% wartości całości wynagrodzenia ustalonego umową, za każdy kalendarzowy dzień zwłoki, licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego w § 2 umowy.
Za zwłokę w terminie usunięcia usterek stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji i rękojmi – w wysokości 0,1% wynagrodzenia ustalonego umową, za każdy dzień zwłoki licząc od daty ustalonego protokołem terminu ich usunięcia.
 
§ 8
 
 Strony postanawiają, że odbiór końcowy przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 5 dni, licząc od daty zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę i potwierdzenia przez inspektora nadzoru zakończenia robót, poprzez spisanie protokołu odbioru końcowego z udziałem Wykonawcy i przedstawicieli Zamawiającego.
 
 
 
 
 
 
  § 9
 
  1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty.
  2. Okres gwarancji ustala się na ….. miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego.
 
§ 10
 
  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z :
a)   postanowieniami niniejszej umowy i w terminie określonym w § 2,
b)   regulaminem przetargu, przedmiarem robót i obowiązującymi przepisami, normami oraz warunkami BHP.
  1. Wykonawca po zakończeniu wszystkich robót uporządkuje pomieszczenia, w których prowadzone były prace i pozostawi obiekt w czystym i należytym stanie przed dokonaniem odbioru końcowego.
 
§ 11
 
1.   Wykonawca potwierdza, że jest przygotowany sprzętowo, materiałowo i organizacyjnie do prowadzenia robót.
2.   Zamawiający zapewnia część materiałów wyszczególnionych w przedmiarze robót.
   Pozostałe materiały i sprzęt do wykonania przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca.
 
 
 
§ 12
 
Przedstawiciel Zamawiającego ma prawo prowadzić w imieniu Zamawiającego wszelkie inspekcje oraz będzie kontrolować roboty a także zgodność wykorzystywanych materiałów z wymogami przepisów prawa.
 
§ 13
 
1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zabezpieczenie robót oraz szkody spowodowane w pomieszczeniach od daty przejęcia pomieszczeń do daty określonej w protokole ostatecznego odbioru przedmiotu umowy, z którą to datą odpowiedzialność przechodzi na Zamawiającego.
2. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie na własny koszt usuwał i składował zbędne materiały, odpady, śmieci i niepotrzebne urządzenia w taki sposób, aby nie stwarzały zagrożenia dla zdrowia lub mienia osób trzecich.
 
§ 14
 
  1. Zamawiający w trakcie trwania realizacji umowy ma prawo do żądania na piśmie :
a)   usunięcia z terenu obiektu w uzgodnionym terminie wskazanych w żądaniu Zamawiającego materiałów i urządzeń, które nie są zgodne z warunkami umowy,
b)   dostarczenia w zamian materiałów i urządzeń właściwych,
c)   usunięcia i ponownego wykonania robót, które pod względem materiałów i jakości wykonania są niezgodne z warunkami umowy.
  1. Koszty poniesione w związku z realizacją żądania opisanego w pkt. 1 ponosi Wykonawca z wyjątkiem przypadku, gdy materiały zostały wybrane przez Zamawiającego, lub gdy przyczyna uzasadniająca wydanie powyższego żądania zaistniała z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
 
 
 
 
 
 
§ 15
 
  1. Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego zachowania w poufności wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem umowy, także po realizacji umowy.
W przypadku naruszenia tego obowiązku w czasie trwania umowy Zamawiający ma prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym.
  1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną pisemnie pod rygorem nieważności.
  2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Nie dotyczy to sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
 
§ 16
 
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 17
 
Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją niniejszej umowy strony zobowiązują się załatwić polubownie, a w przypadku nie osiągnięcia porozumienia, spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
 
§ 18
 
Umowę niniejszą sporządzono w 2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Załącznikami do umowy są :
Załącznik nr 1 Przedmiar robót.
Załącznik nr 2 Oferta Wykonawcy.
 
 
 
 
 
 
ZAMAWIAJĄCY : WYKONAWCA :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
..........................., dnia ..........................
 
 
 
 
 
 
FORMULARZ OFERTOWY
 
 
 
Nazwa Wykonawcy .....................................................................................................................
 
Adres Wykonawcy......................................................................................................................
 
Telefon ..................................................................Telex/telefax .................................................
 
za " Wykładanie płytek gresowych na schodach i w korytarzu w budynku administracyjno - mieszkalnym Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach."
 
 
Oferujemy wykonanie całego zamówienia:
 
 
Wartość netto za całość zamówienia: .........................................................(słownie: .......................
................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................).
 
Wartość brutto za całość zamówienia:.........................................................(słownie:......................
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................).
 
 
Podpis
 
  .......................................
  (pieczątka imienna lub nazwisko
  i imię-czytelnie)
obrazek