artykuł nr 1

Struktura Własnościowa

Zakres obowiązków:
e) STRUKTURA WŁASNOŚCIOWA

Majątek Domu Pomocy Społecznej w Lisowicach jest własnością Powiatu Łódzkiego Wschodniego.
Formą prawną władania nieruchomością przez jednostkę organizacyjną jest trwały zarząd (Decyzja w sprawie ustanowienia trwałego zarządu z dnia 03.12.2001 r.).

f) MAJĄTEK, KTÓRYM DYSPONUJE DPS:
Środki trwałe:
stan na dzień 01.01.2006
Środki trwałe
brutto 2 110 354,08
netto 354 553,62

Budynki i lokale
1.267.895,60
286 662,22

Obiekty inżynierii lądowej i wodnej
514.157,02
45 937,91

Kotły i maszyny energetyczne energetyczne
9.973,98
3 084,20

Maszyny i urządzenia
i aparaty ogólnego zastosowania
35.324,71
0,00

Specjalistyczne maszyny, urządzenia i aparaty
67.784,50
10 444,47

Urządzenia techniczne
45 831,83
8.424,82

Środki transportu
150.430,38
0,00

Narzędzia, przyrządy, ruchomości i wyposażenie
18.956,06
umorzenie w 100%

OGÓŁEM:
2.110 354,08
354 553,62

Dom Pomocy Społecznej zajmuje teren - 6,95 ha.

g) SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW, SKARG I WNIOSKÓW ORAZ ZASADY PODPISYWANIA PISM I DECYZJI

­ Sprawy mieszańców, którzy naruszają przepisy Regulaminu Organizacyjnego są indywidualnie rozpatrywane przez dyrektora.


Szczegółowe prawa i obowiązki
mieszkańców określa Regulamin Organizacyjny DPS Lisowice.
­ Skargi i wnioski mieszkańców lub ich rodzin dotyczące niewłaściwej
działalności Domu należy składać do dyrektora w trybie określonym w Regulaminie Organizacyjnym.
Dyrektor przyjmuje skargi i wnioski w każdy wtorek od godz. 13°° -15°°
a w sytuacjach niecierpiących zwłoki, codziennie w godzinach pracy administracji tj. od godz. 7.30 - 15.30.
Jeżeli sposób załatwiania skargi budzi wątpliwości można zwrócić się do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.

­ Podpisywanie pism i decyzji odbywa się wg następujących ustaleń:
• Każdy pracownik parafuje opracowane przez siebie pisma, informacje, sprawozdania i inne dokumenty.
• Wszelkie dokumenty powodujące zobowiązania finansowe Domu
wymagają uzgodnienia potwierdzonego podpisem głównego
księgowego.
• Korespondencję Domu podpisuje dyrektor a w czasie jego nieobecności
osoba go zastępująca lub upoważniony pracownik.
• Dokumenty związane ze sprawami zastrzeżonymi do wyłącznej
kompetencji dyrektora Domu mogą być podpisywane w zastępstwie
przez inną osobę na podstawie indywidualnego upoważnienia.